Referent de specialitate financiar-contabilitate

STFD TRANSFOND S.A.

20-12-2009 | EXPIRA LA 26-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Referent de specialitate financiar-contabilitate in cadrul
Departamentului Operatiuni - 3 posturi

- Operarea si monitorizarea sistemului electronic de plati in conformitate cu baza legala si de reglementare;
- Observarea performantei sistemului si a comportamentului utilizatorilor sistemului electronic de plati;
- Asigurarea continuitatii operationale a sistemului electronic de plati la nivel central si la nivelul participantilor;
Testarea noilor versiuni de aplicatii;
Participarea in echipe de implementare a diverselor proiecte ale companiei;
Elaborarea de studii si analize in domeniul platilor si decontarilor;
Arhivarea electronica a documentelor aferente sistemului electronic de plati.


CERINTE

- Absolvent al unei institutii de invatamant superior cu specific economic, juridic sau tehnic, absolvita cu examen de licenta;
- Experienta de minim 3 ani in domeniul financiar-bancar constiuie un avantaj;
- Bun cunoscator al limbii engleze (scris,citit,vorbit);
- Cunostinte avansate in utilizarea calculatorului (pachetul de programe Microsoft Office, Outlook, utilizare Internet);
- Cunostinte privind legislatia cu privire la sistemele de plati;
- Capacitate de analiza, sinteza si asimilare rapida a informatiei;
- Capacitate de relationare si comunicare deosebite, spirit de initiativa si capacitate de concentrare in conditii de stres;
- Prezenta de spirit si capacitate de adaptare rapida la diferite situatii.

Tematica:
1. Rolul STFD-TRANSFOND S.A. in mediul financiar bancar romanesc;
2. Procesarea platilor de mare valoare in RON;
3. Procesarea platior de micavaloare in RON;
4. Procesarea instrumentelor de plata de debit in Romania;
5. Riscuri asociate sistemelor de plati;
6. SEPA si mecanismele de compensare si decontare din zona euro.

CV-urile si scrisorile de intentie se vor trimite la TRANSFOND S.A. pe adresa de email hr@transfond.ro sau la nr. de fax 021/232 67 59 pana la data de 07.12.2009.
Procesul de selectie va avea loc incepand cu data de 03.01.2010. Vor fi contactati doar candidatii selectati pentru etapele ulterioare.


BENEFICII OFERITE

Un mediu de lucru modern si dinamic.
Pachet salarial motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Intermedieri financiare