Receptionist

MedLife

01-04-2011 | EXPIRA LA 01-05-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia apelurile telefonice.
- Efectueaza programari si reprogramari conform solicitarilor facute de clienti.
- Furnizeaza informatii in legatura cu serviciile medicale oferite de companie si procedurile interventiilor
- Depune toate eforturile pentru rezolvarea situatiilor problematice
- Incaseaza banii pentru contravaloarea serviciilor de clinica
- Elibereaza documente medicale pacientilor
- Introduce date in baza de date
- Verifica datele introduse


CERINTE

- Personalitate dinamica
- Abilitati de comunicare si orientare catre client
(experienta in relatia cu clientii reprezinta un avantaj)
- Capacitate de concentrare a atentiei
- Cunostinte medii de limba engleza
- Capacitate de lucru in echipa
- Disponibilitate de a lucra norma intreaga, 8h/zi ture
- Cunostinte solide de operare PC (experienta de operare in baze de date reprezinta un avantaj )
- Abilitati tehnoredactare: acuratete a datelor introduse, viteza buna de tastare
- Atentie distributiva
- Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj dar nu este eliminatorie


BENEFICII OFERITE

Tichete de masa
Servicii medicale de clinica


DESCRIEREA FIRMEI

MedLife, cel mai mare furnizor integrat de servicii medicale din Romania, a deservit in anul 2006 un numar de peste 500.000 pacienti in cele 20 de centre medicale proprii, dintre care 274.000 numai in Hyperclinica - concept medical de mari dimensiuni unic in Romania.

Pentru cei 100.000 clientii corporativi MedLife a deschis la inceputul anului curent si cel mai mare spital privat din Romania - Memorial Hospital, precum si o divizie proprie de asigurari - Asilife. Cu o experienta de 12 ani de activitate in domeniu sanatatii, MedLife are in prezent o echipa de peste 400 de angajati in regim permanent. Daca ai incredere in tine si crezi in performanta, te invitam alaturi de noi. Poti afla noutati despre noi utilizand pagina de site www.medlife.ro.