Receptioner(a) primire si indrumare clienti - Flamingo (Sediul Otopeni)

FLAMINGO

01-02-2006 | EXPIRA LA 03-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Este responsabil(a) de primirea si indrumarea clientilor, vizitatorilor companiei;
- Propune solutii de imbunatatire a activitatii prestate.


CERINTE

- Studii medii finalizate;
- Abilitate in a lucra cu oamenii;
- Persoana dinamica, obisnuita cu munca de teren;
- Prezenta ingrijita, diplomatica;
- Limba engleza - nivel conversational.


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara.


DESCRIEREA FIRMEI

Numele Flamingo este traditional asociat tehnologiei informatiei. Flamingo ofera o gama extinsa de produse, acoperind practic sfera din ce in ce mai larga a tehnologiei IT si confluenta acesteia cu domenii conexe, in special din categoria multimedia - entertainment. Tehnologiile Audio-Video au migrat de la analogic catre digital, impunand in industia IT standarde noi.
Portofoliul produselor din categoria multimedia - entertainment cuprinde atat brand-uri proprii cum ar fi Ivory cat si brand-uri consacrate precum Sony, Panasonic, Philips, Samsung, Pioneer, Grand High, Orion, LG sau JVC, acoperind astfel prin varietate de brand-uri si prin gama de produse, toate segmentele de piata. Conceptul ¿casa digitala¿ reuneste toate echipamentele multimedia-entertainment, camere foto-video, DVD player, TV fie ca este in varianta traditionala sau in variantele cele mai recente - plasma, LCD si proiector, linii audio Hi-Fi, printer si multe altele, in jurul elementului central care le gestioneaza si la face sa interactioneze, sa comunice - PC-ul. Plasarea tuturor acestora in sufragerie, depasind sfera biroului de lucru, a determinat o noua cerinta pentru aceste echipamente; astfel, pe langa cerintele ce vizeaza performanta au aparut si elementele suplimentare de confort, ergonomie si nu in ultimul rand designul cat mai elegant.