QUALITY ANALIST

SC Valoris Center SRL

16-11-2011 | EXPIRA LA 16-12-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Ascultarea si validarea apelurilor telefonice realizate de catre operatorii call center;
• Verificarea corecta a inregistrarilor in aplicatii specifice folosite de operatori;
• Acordarea de suport pentru echipa (feedback, mentoring, coaching);
• Identificarea situatiilor exceptionale in derularea proiectelor si propunerea de actiuni pentru tratarea acestora;
• Efectuarea de apeluri pentru realizarea targetului pe proiect;
• Intocmirea de rapoarte zilnice si lunare;
• Verificarea prin sondaj periodic a insusirii de catre operatori a cunostiintelor necesare desfasurarii corespunzatoare a proiectelor;
• Realizarea rapoartelor periodice privind evolutia proiectelor;
• Evaluarea periodica a agentilor ;
• Implicarea in recrutarea de personal.


CERINTE

• Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
• Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent;
• Abilitati de comunicare, anticipare si atitudine orientata spre suport echipa;
• Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (scris/vorbit), in campanii specifice, daca este cazul;
• Viteza de scriere la calculator si cunostinte avansate de MS Office;
• Persoana responsabila, proactiva si orientata spre rezultat echipa;
• Punctualitate si abilitate de a opera mai multe sarcini in acelasi timp.


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial atractiv;
• Echipa tanara si dinamica;
• Provocari profesionale;
• Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate;
• Sansa de a construi o cariera in domeniul contabilitate;
• Oportunitati de promovare;


DESCRIEREA FIRMEI

Call Center