Project Manager Solutii Integrate IT

Star Storage

10-12-2010 | EXPIRA LA 16-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Alocarea optima a resurselor (umane, materiale, financiare, logistice) si indeplinirea obiectivelor proiectelor (incadrarea in termene, in buget si in parametrii de calitate).
- Supervizeaza activitatile legate de proiect prin monitorizarea directa a activitatii echipelor de implementare tehnice, a consultantilor si a personalului de sprijin.
- Pregateste planurile de activitati si planurile de resurse necesare pentru atingerea obiectivelor proiectelor.
- Monitorizeaza progresul catre atingerea obiectivelor si intocmeste lunar rapoarte privind desfasurarea proiectelor.
- Asigura circulatia informatiei intre diferite arii de activitate printr-o pregatire si participare activa la sedintele legate de proiect.
- Asigura rezolvari pentru probleme in cadrul domeniului avut de autoritate stabilind legaturi cu alte departamente pentru actiuni viitoare si transmitand problemele care ii depasesc domeniul de autoritate directorului departamentului Project Management Office.
- Urmareste rezolvarea problemelor si raporteaza problemele nerezolvate directorului departamentului Project Management Office.
- Justifica orice noi cheltuieli necesare pentru reusita implementarii unui proiect si obtine aprobarile necesare.
- Aproba evidentele necesare pentru asigurarea platii bunurilor si serviciilor achizitionate pentru implementarea proiectelor.
- Selecteaza si recomanda intalniri cu persoane competente sa formeze echipa proiectului si sa implementeze diferitele obiective ale proiectului.
- Motiveaza membrii echipei proiectului prin comunicare regulata cu acestia, prin conducere si prin evaluarea in mod regulat a performantelor acestora.
- Stabileste si asigura organizarea unor programe de pregatire pentru membrii echipei proiectului ce urmaresc cresterea abilitatilor si aptitudinilor de implementare a obiectivelor
- Asista personalul departamentului Achizitii / Administrativ in achizitionarea de bunuri si servicii necesare pentru fiecare proiect.
- Se asigura de receptia si calitatea bunurilor si serviciilor achizitionate si face recomandari personalul departamentului Achizitii / Administrativ.
- Participa la evaluarea ofertelor in scopul recomandarii celei mai bune solutii de cumparare.
- Face sugestii pentru imbunatatirea proceselor de munca in vederea maximizarii eficientei in atingerea obiectivelor proiectului.


CERINTE

- Studii superioare tehnice (preferabil: automatica, cibernetica, informatica)
- Experienta relevanta in conducerea proiectelor de natura informatica: min. 3 ani
- Cunostinte avansate project management (obligatoriu o certificare internationala: PMP (PMI) sau similare);
- Cunostinte avansate de utilizare a produselor software de Project Management (preferabil MS Project 2007 – Enterprise Edition sau mai recenta)
- Cunostinte PC: MS Office – nivel avansat.
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente in Bucuresti si ocazionale in tara si strainatate.
- Atitudine orientata catre satisfactia clientului.
- Abilitati de organizare, comunicare, negociere.
- Carnet de conducere: categ. B.
- Limbi Straine: cel putin Engleza nivel avansat;


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).