PR / MARKETING MANAGER - una dintre cele mai importante agentii de turism turoperatoare din Romania

ABC Human Capital

15-04-2010 | EXPIRA LA 21-04-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este unul din touroperatorii cu experienta pe piata serviciilor turistice, care si-a castigat prestigiul prin calitatea si promptitudinea serviciilor, avand in spate o echipa de adevarati profesionisti. Infiintata in 1998, ca societate cu capital privat, compania a devenit in cei 9 ani de activitate una dintre cele mai importante agentii de turism turoperatoare din Romania. De-a lungul timpului firma a investit nu numai in extinderea propriei sale retele de agentii (locatii in Bucuresti, Deva, Cluj-Napoca, Mamaia, Neptun, Timisoara) de turism, ci si in crearea unei retele de parteneri puternice si in crestere.

Dezvolta strategia de comunicare si marketing si monitorizeaza tot procesul de comunicare la nivel intern si extern.
¿¿¿ Lucreaza indeaproape cu managerul general, managerul executiv, managerii de departamente si agentii pentru a dezvolta aceasta strategie in concordanta cu viziunea si nevoile organizatiei.
¿¿¿ Participa la planificarea strategica si la stabilirea obiectivelor activitatilor de promovare, precum si a bugetului departamentului;
¿¿¿ Dezvolta strategia de comunicare interna si externa;
¿¿¿ Dezvolta si standardizeaza instrumentele necesare comunicarii interne si externe;
¿¿¿ Dezvolta raportul anual, buletinele informative si a altor materiale promotionale ale
organizatiei;
¿¿¿ Dezvolta media planul, organizeaza evenimente media si dezvolta o relatie cu mass media;
¿¿¿ Realizeaza articole de presa si mapele de presa;
¿¿¿ Propune si dezvolta ideile creative pentru campaniile de promovare;
¿¿¿ Revizuieste, actualizeaza, modifica si promoveaza continutul site-ului agentiei si a altor platforme;
¿¿¿ Promoveaza activitatile organizatiei folosind instrumente de tip ¿¿¿social media¿¿¿ pentru a face organziatia cunoscuta;
¿¿¿ Participa la negocierea si incheierea contractelor specifice departamentului (cu furnizorii de design, de productie publicitara, de media planning&buying, cu organizatorii de evenimente etc.);
¿¿¿ Identifica noi oportunitati de aparitii media sau mijloace media de difuzare a mesajelor potrivit grupului tinta;
¿¿¿ Propune evenimente de PR, stabilind si urmarind atingerea unor obiective care sa contribuie la sustinerea programelor;
¿¿¿ Realizeaza si tine la zi baze de date cu contactele organizatiei: parteneri, aparitiile media, campanii, oferte, publicatii si emisiuni de specialitate, oameni de presa s.a.;
¿¿¿ Mentine si dezvolta relatiile profesionale cu colaboratorii (agentii de publicitate, trusturi de presa, televiziunile locale si nationale, etc.)
¿¿¿ Pregateste participarea la workshop-uri, targuri nationale si internationale si elaboreaza studii de impact ale destinatiilor noi care se doresc in portofoliul companiei.


CERINTE

3-5 ani experienta in comunicare, marketing si relatii publice; prezinta un atuu experienta in domeniul turismului sau in servicii;
¿¿¿ Abilitati excelente de comunicare, completate de capacitatea de a adapta mesajul in functie de grupurile tinta;
¿¿¿ Abilitati excelente de redactare;
¿¿¿ Abilitati excelente de comunicare verbala;
¿¿¿ Abilitatea de a lucra cu mass media/alti parteneri si a dezvolta si consolida astfel de relatii;
¿¿¿ Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
¿¿¿ Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata pe rezultat, cu abilitati organizatorice
¿¿¿ Studii superioare, de preferinta marketing (specializarea turism) si/sau comunicare;
¿¿¿ Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point si alte programe de design) si in utilizarea internetului;
¿¿¿ Foarte buna cunostere a limbii engleze (scris si vorbit).


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: ??? sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual???.