15-05-2017 | EXPIRA LA 14-06-2017
Job expirat
Responsabilitati:
- Intampina oaspetii hotelului conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional;
- Gestioneaza o excelenta relatie cu clientii;
- Rezolva solicitarile de orice fel, intr-o mariera profesionala si respectuoasa, fie in persoana, la telefon sau prin email;
- Administreaza rezervarile, anularile, no-show-urile, conform politicii si procedurilor hotelului;
- Se mentine la curent cu preturile de vanzare, pentru a oferi informatii corecte clientilor si celor interesati;
- Se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara;
- Rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza la superiori, in ordine ierarhica, pentru a fi luate cele mai adecvate solutii
- Are atributii de facturare si incasare contravaloare servicii.
POST CAMERISTA
CANDIDATUL IDEAL:
Rezistenta la efort fizic;
Persoana entuziasta;
Experienta reprezinta un avantaj.
Cunostinte medii de limba engleza
Atitudine orientata catre client
Abilitati de planificare si organizare a muncii
Cerinte
Efectueaza si intretine curatenia in camerele clientilor, pe holurile etajelor, in oficii, zona de leisure si in zona de serviciu in conformitate cu standardele si procedurile companiei;
Inlocuieste (completeaza) produsele de minibar consumate de catre clienti;
Raporteaza superiorilor orice defectiune sau deteriorare pe care o constata in camerele hotelului;
Intocmeste raportul pentru zona de lucru;
Alte responsabilitati mentionate in fisa postului.
Cerinte receptioneri:
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Atentie la detalii;
- Persoana proactiva, ambitioasa, disciplinata si cu initiativa;
- Aspect placut, prezenta agreabila;
- Abilitatea de a organiza si a identifica activitatile prioritare;
- Cunoasterea limbii englezela un nivel cel putin mediu;
- Cunoasterea programului Fidelio constituie un avantaj.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Mediu de lucru placut;
- Semnarea contractului de munca in conditii legale, conform legislatiei in vigoare
- Salariu motivant, bonuri de masa, o masa calda/zi
- Spor de noapte;
- Spor ore suplimentare.
Cerinte
Efectueaza si intretine curatenia in camerele clientilor, pe holurile etajelor, in oficii, zona de leisure si in zona de serviciu in conformitate cu standardele si procedurile companiei;
Inlocuieste (completeaza) produsele de minibar consumate de catre clienti;
Raporteaza superiorilor orice defectiune sau deteriorare pe care o constata in camerele hotelului;
Intocmeste raportul pentru zona de lucru;
Alte responsabilitati mentionate in fisa postului.