Job expirat
Solutionarea tuturor cererilor clientilor intr-o maniera politicoasa si eficienta;
Este responsabil de cunoasterea si promovarea produselor din meniu pentru cresterea vanzarilor;
Mentine standardul procedurilor de igiena, in conformitate cu politica hotelului.
Experienta in domeniu de minim 3 luni;
Diploma de ospatar constituie avantaj;
Bune cunostinte de limba engleza;
Atitudine pozitiva, entuziast.
Daca indepliniti cerintele mai sus mentionate, va asteptam la Departamentul Resurse Umane, de luni pana vineri, 10:00 - 12:00 si 14:00 - 17:00, intrarea prin Str. George Clemenceau, etaj 1 (cum va uitati cu fata la hotel, strada din dreapta, paralela cu Calea Victoriei). Va rugam sa aveti la dumneavoastra buletinul de identitate si o fotografie tip pasaport sau buletin. Vor fi contactate numai persoanele care vor fi selectate pentru interviu.
Se intampla la Hilton este motto-ul celui mai renumit lant hotelier in industria ospitalitatii, fiind format din peste 2700 hoteluri, recunoscut pe plan mondial pentru calitatea serviciilor oferite clientilor.
Se intampla la Hilton poate fi si motto-ul carierei tale!