Operatori Call Center si Back Office

Comdata Group Romania

15-09-2017 | EXPIRA LA 15-10-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice ale clientilor conform procedurilor de lucru;
• Oferirea de informatii corecte si complete clientilor sau potentialilor clienti, in ceea ce priveste produsele si serviciile companiei, intr-o maniera profesionista si prietenoasa;
• Gestionarea cererilor de back office prin intermediul sistemelor puse la dispozitie de catre companie;


CERINTE

® Limba italiana la nivel avansat;
® Cunostinte minine operare pc;
® Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;
® Bune abilități de comunicare;
® Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa;
® Nu este necesara experienta in call center.


BENEFICII OFERITE

® contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariu fix;
® bonusuri in functie de performanta;
® asigurare medicala privata;
® posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;
® un program de lucru flexibil;
® training specializat.


DESCRIEREA FIRMEI

Comdata Group Romania, una din cele mai mari comanii multinationale, leader de piata in sectorul BPO, cauta operatori vorbitori de limba italiana in Craiova, Pitesti, Bucuresti, Buzau, Braila, Galati si Constanta.

Oferim pregatire si instruire, oportunitați de a crește, recunoscand valoarea fiecarui angajat si incurajand libera exprimare.

Urmarim progresul angajatilor ce isi aduc contributia in munca noastra prin daruire si pasiune, ii promovam pe merit, cea ce motiveaza intotdeauna angajatii sa vina cu idei si solutii noi , promovand inovația in întreaga companie.
Comdata Group Romania, membra a COMDATA Group, detine in Romania 7 puncte de lucru in Bucuresti, Craiova, Constanta, Galati, Pitesti, Braila si Buzau.

Cu peste 3000 de angajati in Romania, Comdata se numara printre companiile de prestigiu pe piata de call center romaneasca.
Un job in call center te ajuta sa iti dezvolti abilitatea de a rezolva situatii complexe folosind diverse tehnici de comunicare, sa fii punctual, organizat si mai ales un bun coechipier.