Operator telesales (operator vanzari prin telefon)

Medicover

19-02-2013 | EXPIRA LA 21-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contacteaza potentiali clienti din baza de date (persoane fizice si companii mici si mijlocii) cu scopul de a genera noi vanzari de abonamente servicii medicale Medicover;
- Identifica si intelege nevoile de sanatate si propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
- Furnizeaza informatii clientilor, atat celor existenti cat si clientilor potentiali, persoane fizice si juridice, detaliind caracteristicile serviciilor medicale;
- Promoveaza imaginea companiei si beneficiile produselor si serviciilor Medicover respectand elementele de baza ale scriptului de vanzare comunicat;
- Incheie cu succes procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor individuale de vanzare.


CERINTE

- Experienta anterioara in vanzari/telesales constituie avantaj, insa nu este obligatorie;
- Minim 3 luni experienta anterioara pe un post care sa presupuna interactiune directa cu clientul;
- Orientare catre client si cursivitate in exprimarea verbala;
- Dorinta de a incepe si continua o cariera in domeniul vanzarilor;
- Bune abilitati de comunicare si prezentare a informatiei;
- Limba engleza constituie avantaj, insa nu este o cerinta obligatorie.



Aplicatiile pot fi transmise catre adresa de email: georgiana.alecu@medicover.ro


BENEFICII OFERITE

Bonuri de masa;
Abonament medical.


DESCRIEREA FIRMEI

DESCRIEREA COMPANIEI:

Medicover este o companie suedeza de asistenta medicala ce s-a detasat pe piata serviciilor medicale private prin modalitatea unica de management a starii de sanatate a abonatilor sai pe baza sistemului "medic personal" si a prevenirii bolilor grave prin controale periodice.

Medicover opereaza in Romania direct in 11 centre medicale proprii, dintre care 5 in Bucuresti si cate unul in Cluj, Constanta, Focsani, Iasi, Timisoara, Ploiesti si Brasov.

Suntem o echipa de profesionisti, uniti de respectul fata de oameni si dorinta de a fi de ajutor. Integritatea, orientarea catre client, flexibilitatea, proactivitatea, sunt valori si calitati in care credem.

Indiferent de profesie, de zona in care urmeaza sa-si desfasoare activitatea sau de locul pe care il ocupa in structura organizationala, candidatul pe care il cautam are abilitati si cunostinte specifice pozitiei pentru care aplica, este pasionat de calitate, are o atitudine proactiva, se adapteaza sau chiar provoaca si sustine schimbarea, este o persoana integra, castigand increderea celor din jur, are capacitatea de a lucra si de a-i mobiliza pe ceilalti sa lucreze in echipa.