Operator Telesales Care Inbound

Telekom Romania Communications S.A.

05-12-2014 | EXPIRA LA 04-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Preia apelurile venite din partea clientilor persoane juridice pentru oferirerea informatiilor solicitate de acestia;promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei;abordeaza clientii companiei care isi declara intentia intentia de a rezilia contractul de servicii astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie respectand procedurile de lucru existente, contribuind activ la indeplinirea obiectivelor compartimentului, respectand standardele de calitate.


RESPONSABILITATI

Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu ROMTELECOM, respectând procedurile de lucru în vigoare;
Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru;
Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom;
Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile;
Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru;
Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşesc competenţa proprie poziţiei de operator telesales retenţie;
Periodic se va autoevalua pentru a identifica nevoile de instruire. Va permite şefului de compartiment/departament să îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul asigurării îndeplinirii sarcinilor de serviciu la standardele stabilite la nivelul companiei;
Aplică şi respectă valorile Romtelecom;
Cunoaşte şi aplică adecvat prevederile instrucţiunilor şi notelor interne specifice postului, procedurii de protecţia muncii, securitate şi PSI precum şi a Legii nr.507 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.


CERINTE

Studii:
Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).

Experienţa în muncă:
Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Orientare catre client;
Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
Bune abilitati de ascultare;
Bune abilitati de vanzare si negociere;
Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa;
Stabilitate emotionala;
Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;
Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office);
Bune abilitati de procesare text;
Limba engleza - nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.