Operator Inregistrare Contracte

UPC Romania S.A.

19-11-2010 | EXPIRA LA 25-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Procesarea contractelor noi, controlul integritatii si valabilitatii contractelor si introducerea datelor in sistemele de lucru
- Activarea contractelor noi conform procedurilor stabilite si folosind aplicatiile de introducere a datelor
- Procesarea cererilor de schimbare, pe baza solicitarilor clientilor interni sau externi
- Corectarea, la timp, a eventualelor erori de activare, conform standardelor stabilite
- Raspunde cu profesionalism clientilor interni si externi si transmite informatiile solicitate (apeluri primite/efectuate).


CERINTE

- Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Clarify, Word, Excel, PowerPoint;
- Abilitati de comunicare si ascultare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva;
- Buna organizare, precizie;
- Integritate si dedicare; deschidere si onestitate;
- Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar;
- Nivel ridicat de atentie si concentrare, abilitati multiple, capacitate de a gestiona mai multe activitati in acelasi timp;
- Interes pentru maxima satisfactie a clienţilor externi si interni (orientare client);
- Incadrare in termenele de rezolvare stabilite;
- Rezistenta la stres;
- Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.