Operator financiar service

eMAG.ro

07-11-2012 | EXPIRA LA 07-12-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Receptioneaza produsele returnate de catre clienți si intocmeste documentele aferente;
- Efectueaza transferurile produselor in gestiunile aferente si organizeaza documentele de transfer;
- Urmarește situatia produselor din gestiunea de retururi;
- Tine legatura cu departamentul financiar pentru intocmirea documentelor specifice.


CERINTE

- minim studii medii;
- cunostinte operare PC - Word, Excel, Outlook;
- cunostinte privind documentele cu regim special: facturi, certificate de garantie;
- cunostinte tehnice IT&C (nivel mediu)
- abilitati de ascultare activa;
- persoana ordonata cu abilitati de organizare;
- orientare spre rezolvarea problemelor;
- capacitatea de a lucra cu termen limita.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.