Operator clienti

UPC Romania

09-01-2013 | EXPIRA LA 08-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preia de la dispecerat si de la coordonatorul local de CO, ordinele de lucru de solutionare a operatiunilor de CO la nivel D3 la domiciliul clientilor (pentru defectiuni la bloc de la cutie securizare/punct de bransament de scara pana la receptorul TV; defectiuni la case de la distribuitorul de pe stalp pana la receptorul TV) si le solutioneaza; da informatii referitoare la parametrii semnalului in punctul de distributie catre client
Instaleaza servicii de cablu TV la clientii noi in termenul stabilit prin dispecerat; modifica instalatia interioara a clientului la solicitarea acestuia sau conform procedurilor de instalare
Realizeaza audit la cutii; vizualizeaza reteaua, si in caz de vede anomalii, dupa caz, le rezolva sau anunta coordonatorul tehnic
Deconecteaza/decupleaza clientii restantieri sau la cererea acestora. Cauta solutii de rezolvare a problemelor de tilare eronata sau defectuoasa
Reconecteaza/recupleaza clientii ce si-au platit datoriile sau ii reconecteaza pe cei care solicita reconectarea
Realizeaza transferuri – decuplarea/recuplarea de la/la locatie
Cunoaste si respecta standardele de instalare si schemele tehnice ale circuitului cablu TV din cutiile de securizare, si reface configuratia in cazul in care gaseste anomalii
Asigura service in casa clientului pentru serviciile companiei; identifica si remediaza defectiunile tehnice
Ofera la cererea clientilor informatii despre campaniile promotionale, tarife, grila de programe sau orice alta informatie solicitata.
In cazul in care face parte din echipa mixta are si responsabilitati de NO
Prezinta clientilor serviciile companiei cu explicatii si sprijin in utilizare echipamentele instalate.
Faciliteaza schimbul de informatii intre clienti si companie.


CERINTE

Cunostinte generale tehnice specifice domeniului cablu TV: diferenta intre cabluri, parametrii tehnici ai cablurilor, elemente pasive de retea, intelegerea procesului de transmisie a semnalului TV prin cablu, functionare CPE-uri
Cunostinte de standarde cablu TV, masuratori, canale TV, spectru, frecvente
Posesor carnet de conducere auto categoria B
Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
Buna organizare, atentie la detalii
Integritate si dedicare; deschidere si onestitate
Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua
Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar
Abilitati de lucru la inaltime
Interes pentru maxima satisfactie a clientilor interni si externi si realizarea sarcinilor la un nivel calitativ crescut
Persuasiune si abilitati de vanzare.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)