OPERATOR CALL CENTER (SUPORT TEHNIC)

Media Market Human Resources

26-12-2012 | EXPIRA LA 26-12-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

SARCINI SI ATRIBUTII:
* Este responsabil de acordarea suportului tehnic telefonic si prin email pentru produsele companiei;
* Raspunde la orice intrebari ale clientilor in masura cunoasterii informatiilor solicitate sau transmite solicitarea catre persoanele competente;
* Urmareste desfasurarea fiecarei solicitari pana la rezolvarea completa a acesteia sau pana la predarea catre o alta persoana raspunzatoare.
* Intocmeste si actualizeaza listele cu apeluri / solicitari / probleme cu toate detaliile necesare;
* Identifica problemele prioritare care necesita atentie si rezolvare imediata;
* Are o preocupare permanenta pentru asigurarea satisfactiei clientilor cu care intra in contact;
* Intocmeste rapoartele solicitate pentru diversele aspecte din activitatea de asigurare a suportului tehnic.
* Participa la testarea functionala a produselor.


CERINTE

Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:
* Absolvent studii medii sau superioare, avantaj profil tehnic;
* Experienta minim 1 an pe un post similar.
* Cunostinte IT SOFTWARE.
* Limba Engleza nivel mediu.

Candidatul ideal trebuie o persoana cu bune abilitati de relationare, comunicativa, calma, atenta la detalii, pasionat de domeniul IT.


BENEFICII OFERITE

BENEFICII:
- Salariul NET lunar este cuprins intre 1300 si 1600 RON;
- Se ofera telefon, prime;
- Programul de lucru este L-V, 9.00-17.30;
- Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.

DESCRIEREA COMPANIEI:
CLIENTUL NOSTRU ESTE O COMPANIE CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE PRODUCTIE SOFTWARE PENTRU COPII.
Locatia companiei este in sector 3, Bucuresti.


DESCRIEREA FIRMEI

Recrutare si selectie personal