OPERATOR CALL CENTER PART TIME

Easy Asset Management IFN SA

15-04-2013 | EXPIRA LA 15-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;

-Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;

-Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;

-Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;

-Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;

-Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;

-Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.


CERINTE

CERINȚELE POSTULUI:

Pregătirea de specialitate: minimstudii medii (bacalaureat);

Cunoștințe operare PC: Word, Excel

Excelentă cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;


Competențele postului:

-Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;

-Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală;

-Bună memorie a datelor și cifrelor;

-Bună planificare și organizare;

-Atenție distributivă;

-Spirit de echipă;

-Rezistență la stres și flexibilitate.


BENEFICII OFERITE

-Program flexibil;

-Posibilități de avansare in cadrul companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

instituție financiară non-bancară