Job expirat
-Preluarea apelurilor telefonice, identificarea nevoilor clienților potențiali și sublinierea beneficiilor produselor de creditare;
-Efectuarea apelurilor telefonice către clienții companiei;
-Introducerea informațiilor în baza de date a companiei;
-Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;
-Verificarea constantă a gradului de satisfacție a clienților;
-Preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;
-Raportarea zilnică și/sau săptămânală, după caz.
CERINȚELE POSTULUI:
Pregătirea de specialitate: minimstudii medii (bacalaureat);
Cunoștințe operare PC: Word, Excel
Excelentă cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;
Competențele postului:
-Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;
-Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală;
-Bună memorie a datelor și cifrelor;
-Bună planificare și organizare;
-Atenție distributivă;
-Spirit de echipă;
-Rezistență la stres și flexibilitate.
-Program flexibil;
-Posibilități de avansare in cadrul companiei.
instituție financiară non-bancară