Operator Call Center - Olandeza – Bucuresti

HR CONSULTING

27-01-2012 | EXPIRA LA 26-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Evalueaza problemele clientilor, identifica cele mai bune solutii si se axeaza pe nevoile acestora.
• Rezolva intr-un mod profesional si eficient cerintele clientilor.
• Mentine si updateaza baza de date a companiei.
• Intocmeste rapoartele aferente activitatii desfasurate.


CERINTE

• Cunoasterea limbii Olandeze si Engleze la nivel avansat.
• Minim un an experienta in oferirea de servicii call center in domeniul tehnic (sau studii echivalente).
• Experienta in lucru cu sisteme de securitate si siguranta (antifurt, anti-incendiu,etc).
• Abilitatea de a urmari proceduri si procese.
• Atentie ridicata la detalii
• Abilitati de comunicare excelente.
• Team-work, planificare si organizare eficienta a timpului


BENEFICII OFERITE

• Salariu motivant
• Mediu de lucru placut
• Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala


DESCRIEREA FIRMEI

Agentia HR CONSULTING ofera servicii in domeniul managementului si dezvoltarii resurselor umane, adaptate nevoilor specifice ale clientilor.