Job expirat
Contactarea clientilor pentru stabilirea de intalniri cu agentii firmelor de telecomunicatii din Italia.
Cerinte
- Absolvent de studii medii/superioare;
- Limba italiana - nivel avansat;
-Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
-Cunostiinte de operare pe calculator (Windows, MS Office) –nivel mediu;
- Abilitati de invatare rapida;
-Claritate in exprimare,
-Putere de convingere,
-Atentie la detalii;
- Atitudine pozitiva si pro-activitate;
Se ofera un training gratuit de 7 zile la sfarsitul caruia candidatul primeste o adeverinta din partea noastra care atesta participarea la cursuri .Urmat de o perioada de proba platita de o luna de zile. La sfarsitul perioadei de proba candidatul cu cele mai bune rezultate va primi un bonus.
- Salariu fix si acordarea de comision in functie de performanta, la care se adauga bonusuri pentru performanta exceptionala la sfarsitul fiecarei luni.
- Desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru placut, utilat modern si menit sa te ajute in desfasurarea activitatii zilnice;
Khaia Call Center - suntem un call center cu proiecte internationale, in special avem o colaborare excelenta cu firmele italiene.Gasirea si formarea noilor angajati pentru a atinge nivele profesionale de performanta. Oferim traninguri specifice pentru fiecare proiect in parte, consiliere vocationala si psihologica.