Operator Call Center (limba franceza)

HUMANGEST GROUP

21-02-2013 | EXPIRA LA 23-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea reclamatiilor clientilor in functie de regulile interne;
- Gestionarea abonamentelor clientilor (internet, telefonie fixa, televiziune);
- Modificari administrative ale contului;
- Gestionarea reclamatiilor privind facturarea.


CERINTE

- Limba franceza – nivel avansat (scris si/sau oral);
- Experienta in gestionarea relatiei cu clientii (avantaj);
- Cunostinte PC;
- Disponibilitate pentru program de lucru in ture
(7:00 – 15:00/ 15:00 – 23:00 sau 8:00 – 16:00/ 16:00 – 24:00)
30 de minute de pauza incluse in cele 8 ore;
- Disponibilitate de a lucra in week-end (cel putin de 2 ori/luna);
- Capacitatea de a se adapta schimbarilor;
- Orientare catre client.


BENEFICII OFERITE

- Posibilitati reale de evolutie profesionala;
- Politica salariala atractiva: prime de recomandare, challenge-uri punctuale, etc.;
- Un training specializat:
• Formare de integrare platita;
• Formari continue pentru dezvoltarea competentelor;
• Formare specifica gestionarii relatiei cu clientii
- Avantaje sociale:
• Flexibilitate;
• Program de lucru adaptat nevoilor voastre;
• Posibilitate de schimbare a normei de lucru (part time, full time);
- Transport asigurat pentru tura de seara;
- Locatie centrala (Calea Victoriei/Moxa);
- O atmosfera de lucru agreabila (sala de pauza, bauturi calde si apa gratuite);
- Mediu de lucru multicultural;
- Evenimente sociale destinate salariatilor.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.