Operator call center / customer service

eMAG.ro

17-04-2007 | EXPIRA LA 17-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea comenzilor primite de la clienti (prin fax / mail / telefonic)
- Introducerea in sistem a comenziilor telefonice
- Furnizarea de informatii despre produsele disponibile, ofertele promotionale catre clienti
- Solutionarea diferitelor cazuri de customer service
- Colaborarea cu departamentele specializate, redirectionarea clientilor care solicita informatii de natura tehnica catre persoanele avizate din cadrul companiei
- Informarea continua asupra produselor si echipamentelor pe care le distribuie compania


CERINTE

-Studii superioare (absolvent, sau in curs)
- Cursuri in domeniul customer service - constituie avantaj
- Foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale
- Ambitie, gandire logica, structurata, usurinta de a invata. spontaneitate, atitudine pozitiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Comert electronic- eMAG.ro