Operator Call-Center

MERIDIAN DACIA RENAULT

12-12-2012 | EXPIRA LA 11-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea potentialilor clienti;
- Primirea solicitarilor venite din partea clientilor si gestionarea acestora;
- Prezentarea companiei si serviciilor oferite;
- Gestionarea portofoliului si a bazei de date;
- Raportarea periodica a activitatii.


CERINTE

- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Abilitati foarte bune de planificare si organizare
- Atitudine pozitiva;
- Persoana dinamica.


DESCRIEREA FIRMEI

MERIDIAN GRUP este unul dintre cei mai performanti concesionari ai marcilor Dacia-Renault.
Obiectivul companiei MERIDIAN GRUP este sa ofere solutii practice intr-un mod transparent, eficient si profesional. MERIDIAN GRUP este o organizatie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi servicii pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor.
Succesul nostru depinde de succesul clientilor nostri.
Pentru a ne atinge obiectivele, vom continua sa ne bazam pe increderea clientilor nostri, dar mai ales pe activitatea lor alaturi de noi.