Operator call center

eMAG.ro

24-10-2012 | EXPIRA LA 23-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

DESCRIEREA COMPANIEI:

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din Romania. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei si orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG in pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzandu-se permanent. Compania este prezenta in randul clientilor prin intermediul magazinului online www.emag.ro, precum si prin intermediul celor opt showroom-uri deschise in Bucuresti, Brasov, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 10 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 500 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.

RESPONSABILITATI:

- furnizarea de informatii despre produsele si echipamentele disponibile, precum si despre ofertele promotionale;
- preluarea si introducerea in sistem a comenzilor telefonice;
- acordarea de suport clientilor in finalizarea comenzilor on-line.


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

CUNOSTINTE:
- studii superioare (absolvent sau in curs);
- cunostinte PC: Word, Excel, Outlook;
- limba engleza – nivel mediu-avansat.

CONSTITUIE UN AVANTAJ:
- experienta de minim 6 luni pe un post similar;
- cursuri in domeniul customer service;
- cunostinte in domeniul IT.

APTITUDINI:
- foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
- gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.