Operator Call Center

Acredo Resurse Umane

19-09-2012 | EXPIRA LA 19-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Promovează, vinde atât proactiv cât şi reactiv serviciile Acredo Romania, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de şefii ierarhici superiori.
• Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile Acredo Romania.
• Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
• Promovează produsele şi serviciile Acredo Romania în toate apelurile eligibile.
• Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.


CERINTE

• Studii medii/superioare.
• 6 – 12 luni experienţă în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii.
• Abilităţi de vânzare şi negociere.
• Abilităţi de comunicare.
• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă.
• Capacitate de a lucra în condiţii de stres.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
• Atitudine proactivă.


DESCRIEREA FIRMEI

Acredo Romania reprezinta suportul profesional efectiv, permanent adaptat, ce raspunde nevoii de dezvoltare organizationala la nivelul resurselor umane in cadrul organizatiilor client.

Suntem prezenti in principalele orase din Romania prin sucursalele noastre locale din Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi, fiind astfel capabili sa acoperim principalele arii geografice din tara.

Avem capacitatea si resursele necesare de a livra eficient si rapid o gama larga de solutii flexibile din domeniul resurselor umane, cu expertiza pentru toate categoriile de personal: entry, middle level si top management, tineri profesionisti, specialisti, cat si de personal calificat si necalificat in variate sectoare de activitate.

www.acredoromania.ro