Operator Call Center

Romanian Business Consult SRL

08-06-2012 | EXPIRA LA 08-07-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea sesizarilor de service transmise telefonic si inregistrarea acestora intr-un program specializat.
- Transmiterea solicitarilor de service catre sefii de departament sau partenerii de service;
- Urmarirea finalizarii sesizarilor de service;
- Introducerea informatiilor din documentele de interventie in sistemul informatic.


CERINTE

- studii superioare in desfasurare
- cunostinte PC (world, excel)
- dorinta de implicare
- abilitati de comunicare
- capacitate de asimilare cunostinte noi


BENEFICII OFERITE

Program de lucru part time:
- se lucreaza in 3 ture prin rotatie de luni pana duminica
- de la ora 7:00-24:00(se asigura transport cu taxi pentru tura care se termina la ora 24:00)
- 3 zile lucratoare, urmate de 2 zile libere
- ziua lucratoare va fi de 6 ore


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Romanian Business Consult este prezenta de 15 ani in Romania fiimd in prezent lider de piata in domeniul solutiilor de retail precum si solutiilor de cantarire, ambalare si etichetare pentru industria alimentara si nealimentara.
RBC reprezinta urmatoarele companii pe piata interna:
Bizerba-Germania, echipamnte de cantarire, ambalare si etichetare.
Wincor-Nixdorf -Germania, furnizeaza solutii de IT pentru retail si ofera echipamente POS in diverse configuratii
Ulma- Spania, echipamente de ambalare.