Operator Call Center

ONLINE FRENCH FASHION SRL

05-03-2012 | EXPIRA LA 07-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:
Lanseaza si confirma comenzile, programeaza incasarile;
Construieste si mentine relatii eficiente cu clientii existenti si potentiali;
Promoveaza ofertele speciale si a campaniilor promotionale; preia toate solicitarile venite prin telefon;
Dezvolta si mentine o relatie profesionala cu toti clientii;
Construieste si actualizeaza permanent o baza de date de clienti potentiali si existenti;
Promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele companiei.
Identifica in mod corect solicitarile si cererile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste.
Contactarea clientilor care au comandat produse pentru a primi feed-backul lor;


CERINTE

- Experienta in domeniul fashion reprezinta avantaj.
- Se cauta persoane comunicative, prezentabile,motivate, orientate spre succesul firmei si personal.
- Avantaj: cursuri de vanzare, telemarketing, operatori interviu;
- Cunostinte operare PC word, excel, internet explorer foarte bune
- Abilitati deosebite de comunicare, tact si perseverenta, ton si timbru vocal placut.
- Capacitate de planificare si organizare a timpului, rezistenta la stres, dinamism, entuziasm;
- Oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie multinationala.
Studii medii/superioare.


BENEFICII OFERITE

Colectiv tanar, program part-time, posibilitati de avansare.

Program:
L-V de la 09:00 - 14:00 sau 12:00 - 18:00;
S de la 10:00 - 14:00 (1 sambata la 2 saptamani).

Salariul: 600 lei net / cartea de munca.


DESCRIEREA FIRMEI

www.nooncopenhagen.ro, www.laredoute.ro,