Operator Call Center

eMAG.ro

22-12-2011 | EXPIRA LA 22-12-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, precum si despre ofertele promotionale;
- Introduce in sistem a comenzile telefonice ale clientilor;
- Ofera suport clientilor in procesul de vanzare precum si postvanzare;
- Preluarea apelurilor telefonice de pe linia de service si solutionarea acestora;
- Informarea clientilor la telefon sau pe e-mail cu privire la starea produsului care se afla in service.


CERINTE

- Studii superioare (absolvent sau in curs);
- Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook;
- Limba engleza – nivel mediu-avansat;
- Foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
- Gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate.

Constituie avantaj:

- Experienta de minim 6 luni pe un post similar;
- Cursuri in domeniul customer service;
- Cunostinte in domeniul IT - nivel mediu;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei si orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 10 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 400 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.