Operator Call Center

AD FIRST COMPANY SRL

19-08-2011 | EXPIRA LA 18-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- furnizarea de informatii despre produsele noastre, precum si despre ofertele promotionale;
- preluarea si introducerea in sistem a comenzilor telefonice;
- acordarea de suport clientilor in finalizarea comenzilor on-line;
- preluarea diferitelor sesizari ale clientilor;


CERINTE

- bun operator PC
- disponibilitate la program flexibil
- studii superioare (sau in curs)
- cunostinte PC: Word, Excel, Outlook
- limba engleza sau franceza nivel mediu-avansat
- foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale
- gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa
- pachet salarial motivant
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala
- oportunitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

www.laredoute.ro