OPERATOR CALL CENTER

HR CONSULTANTA

22-02-2007 | EXPIRA LA 28-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestioneaza relatia cu clientii firmei;
- ofera clientilor informatii referitoare la oferta de produse;
- raspunde solicitarilor clientilor sau ii indruma catre departamentul vanzari;
- preia comenzile transmise telefonic si prin email.


CERINTE

- studii medii finalizate, studii superioare in curs;
- experienta post similar ¿ avantaj;
- cunostinte operare PC - nivel mediu;
- persoana organizata, cu reale abilitati de comunicare, cu initiativa, orientata catre dezvoltarea si mentinerea de relatii constructive cu clientii.


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 2001, DIVERTA este cea mai mare retea de magazine de carte, papetarie, IT si muzica de pe piata romaneasca cu peste 80 de magazine la nivel national si 1000 de angajati.
Datorita activitatii complexe in plin proces de extindere s-a impus crearea unei variante virtuale a universului media promovat de Diverta. Astfel, in 2003 ia fiinta www.dol.ro, cel mai mare magazin media virtual, o prezentare detaliata a ofertelor disponibile in fiecare magazin din reteaua Diverta.
Detalii suplimentare poti gasi pe DivertaOnLine www.dol.ro