OPERATOR CALL CENTER

ASTRA - UNIQA

17-12-2009 | EXPIRA LA 23-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura activitatea de relatii cu clientii (informatii, solicitari, reclamatii);
- Raspunde la solicitarile telefonice ale clientilor/potentialilor clienti ai companiei referitoare la serviciile si produsele companiei si tine evidenta apelurilor inbound cu respectarea procedurilor stabilite;
- Participa in proiectele specifice desemnate de catre superiorul ierarhic;
- Pune la dispozitia apelantilor datele de contact ale unitatii teritoriale vizate sau a celei mai apropiate unitati teritoriale;
- Preia apelurile inspectorilor de dauna si genereaza, la solicitarea acestora, numere de dosare de dauna prin sistemul informatic dedicat;
- Raporteaza zilnic si la cerere activitatea proprie superiorului ierarhic.


CERINTE

- Studii medii (eventual student);
- Cunostinte operare PC (aplicatii interne).


DESCRIEREA FIRMEI

Astra Asigurari este singura companie de asigurari din Romania cu actionariat si capital preponderent autohtone. In anul 2005, UNIQA Group Austria a achizitionat 27% din actionariatul Astra. Actionarii puternici, TNG ??? The Nova Group, care detine 72,8% din pachetul de actiuni, unul dintre cele mai mari holdinguri din Romania si UNIQA Group, jucator international cu interese in 20 de tari europene, reprezinta garantia unei companii solide, care isi protejeaza partenerii in cele mai dificile situatii.