Operator Call-Center

MERIDIAN DACIA RENAULT

13-08-2009 | EXPIRA LA 19-08-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- contactarea potentialilor clienti;
- prezentarea companiei si serviciilor oferite;
- gestionarea portofoliului si a bazei de date;
- raportarea periodica a activitatii.


CERINTE

- abilitati de comunicare;
- dinamic;
- atitudine pozitiva;
- abilitati de planificare si organizare.


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

MERIDIAN GRUP este unul dintre cei mai performanti concesionari ai marcilor Dacia-Renault.
Obiectivul companiei MERIDIAN GRUP este sa ofere solutii practice intr-un mod transparent, eficient si profesional. MERIDIAN GRUP este o organizatie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi servicii pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor.
Compania MERIDIAN GRUP va continua sa lupte pentru deviza care o defineste: capacitatea de a anticipa si inova. Succesul nostru depinde de succesul clientilor nostri.
Pentru a ne atinge obiectivele, vom continua sa ne bazam pe increderea clientilor nostri, dar mai ales pe activitatea lor alaturi de noi.