OPERATOR CALL CENTER

RTC Group

28-01-2009 | EXPIRA LA 11-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raspunde de gestionarea portofoliului de clienti alocati;
Asigura relationarea cu clientii care apeleaza telefonic oferind informatii si preluand comenzi de la acestia;
Desfasoara telefonic campanii de achizitii de clienti pe baza ofertelor existente la nivel de companie;
R¿spunde de promovarea produselor si serviciilor RTC, informa¿ii despre stoc, preturi, oferte ¿i oferte speciale, coresponden¿¿, in stansa legatura cu nevoile clientului si politicile de vanzare stabilite ¿n cadrul firmei;
Raspunde de preluarea si procesarea comenzilor transmise de clienti, validarea si listarea facturilor, urmarirea comenzilor pana la livrarea catre clienti.
Raspunde de rezolvarea eventualelor reclamatii ale clientilor impreuna cu departamentul sesizari.


CERINTE

Studii medii finalizate/ studii superioare in curs;
Experienta post/ domeniu similar (call center) – avantaj;
Cunostinte operare PC (MS Office)- nivel mediu;
Cunostinte limba engleza nivel mediu/ avansat;
Persoana organizata, cu reale abilitati de comunicare, cu initiativa, orientata catre dezvoltarea si mentinerea de relatii constructive cu clientii.


DESCRIEREA FIRMEI

Organizat pe divizii, RTC-ul s-a dezvoltat prioritar prin patrunderea in domenii de afaceri diverse. Suntem liderii pietei de papetarie, de carte, de transport si curierat rapid. In afara de distributie avem si activitati de productie si de retail. Am creat branduri nationale puternice, cum ar fi RTC, Diverta, TCE.