OPERATOR CALL-CENTER

QUALIA

10-05-2006 | EXPIRA LA 09-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Qualia recruteaza OPERATOR CALL-CENTER pentru clientul sau, companie multinationala - lider in domeniul serviciilor de consultanta IT.

Responsabilitati:
1. Oferirea de suport tehnic specific clientilor companiei:
- analizarea problemelor semnalate de clienti (telefonic, prin e-mail sau prin pagina web)
- evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare
- oferirea de feed-back clientilor cu privire la cauzele si solutiile problemelor semnalate


CERINTE

- Limba GERMANA sau limba SPANIOLA - nivel avansat;
- Limba ENGLEZA - nivel mediu;
- Cunostinte de operare PC
- Bune abilitati de comunicare;
- Spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa
- Participarea la programe de training si team-building


DESCRIEREA FIRMEI

Qualia este o companie de resurse umane cu capital romanesc, orientata catre o continua dezvoltare.
Oferim servicii de calitate in sfera resurselor umane atat pentru companii cat si pentru candidati.

Pentru inscrierea in baza de date trimiteti cv-ul insotit de o scrisoare de intentie la: office@qualiadevelopment.ro.