OPERATOR CALL CENTER

Personal Services Group

13-08-2022 | EXPIRA LA 18-08-2022

RESPONSABILITATI

- Apelarea telefonica a persoanelor fizice/juridice
- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite
- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii


CERINTE

Candidatul potrivit:
- Studii medii finalizate
- Persoana carismatica, empatica si calma cu abilitati de comunicare si interrelationare
- Experienta profesionala in call center nu este obligatorie, insa reprezinta un avantaj
- Cunostinte de baza operare PC
- Abilitatile de organizare si prioritizare a sarcinilor, precum si atentia la detalii fac parte din bagajul candidatului


BENEFICII OFERITE

Beneficii si alte informatii
- Pachet salarial compus din parte fixa plus bonusuri, prime, premii din concursuri
- Orele suplimentare lucrate sambata (optional) platite cu un spor de 250%
- Program de lucru hibrid (dupa finalizarea perioadei de acomodare de 30 zile)
- Asigurare medicala privata , abonament bookster si discount 7card
- 21 zile concediu pe an + zile libere la aniversare
- Posibilitatea de dezvoltare profesioanala in cadrul companiei


DESCRIEREA FIRMEI

Prin sucursalele din București și Brașov, oferim întregul nostru suport clienților aflați în întregirea echipelor interne, fie pentru zona de white collar - personal de birou, fie pentru cea de blue collar - echipe de muncitori, personal producție, logistică, etc.