Operator call center

HR TIME SRL

23-03-2016 | EXPIRA LA 22-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitate de call center in limba romana.

- Contactarea sau preluarea apelurilor telefonice;

- Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie;

- Raportarea catre supervisor a rezultatelor obtinute.


CERINTE

- Experienta anteriora in call center nu este obligatorie dar prezinta avantaj ;
- Experienta in relatiile cu clientii prin telefon prezinta avantaj;
- Bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon;
- Persoana proactiva : orientare catre client;
- Persoana dinamica, persuasiva, ambitioasa, spirit de echipa;
- Cunostinte minime Microsoft Office si operare PC;


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial : salariu fix + parte variabila ;
Contract de munca (determinata si in functie de rezultate si proiecte va fi perioada nedeterminata);
Activitatea se va desfasura la sediul clientului , zona Pta. Sudului (sect. 4);


DESCRIEREA FIRMEI

Consultanta