Operator Call - Center

Telcor Communications

22-03-2007 | EXPIRA LA 28-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea solicitarilor telefonice si intregistrarea acestora in aplicatii soft.
- Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse/servicii/campanii si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
- Introducerea informatilor despre potentialul client in aplicatia software interna.
- Adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client


CERINTE

- Studii superioare sau in curs de finalizare
- Seriozitate
- Abilitati de comunicare
- Aspect placut/curat
- Viteza de redactare PC
- Cunostinte Operare PC
- Abilitati de a invatia informatii noi in termen scurt
- Ascultare cu atentie a solicitarilor
- Cunostinte limba engleza


BENEFICII OFERITE

- carte de munca
- pachet salarial motivant
- oportunitatea dezvoltarii carierei profesionale


DESCRIEREA FIRMEI

Companie cu capital integral romanesc aflata intr-o continua dezvoltare, furnizor de servicii call-center.