Online Marketing Product Manager

UniCredit Tiriac Bank

20-05-2010 | EXPIRA LA 26-05-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Sa contribuie la realizarea strategiei de marketing online in concordanta cu strategia generala de Retail a
bancii si potrivit obiectivelor strategice de MultiChannel Management ale grupului
- Sa analizeze si sa imbunatateasca permanent achizitia de potentiali clienti Retail din mijloace electronice
alternative potrivit strategiei generale de Retail a bancii si potrivit obiectivelor strategice de MultiChannel
Management ale grupului
- Sa pastreze o relatie constanta cu toate departamentele bancii, in special din divizia Retail, dar si cu
furnizorii externi agreati, pentru a se asigura ca produsele de Retail sunt promovate corespunzator prin
mijloace electronice alternative in vederea achizitionarii unui numar cat mai mare de potentiali clienti
- Administrarea microsite-urilor si a paginii de internet a bancii (sectiunea dedicata produselor Retail) in
colaborare cu departamentele IT, Marketing si Comunicare. Sa se asigure ca toate actiunile de design si
comunicare aplicate ajuta la indeplinirea targetelor de achizitie clienti potentiali.
- Sa elaboreze si sa implementeze continutul paginilor aferente diviziei Retail de pe website-ul oficial al
bancii, in colaborare cu Retail Segment Managers si cu departamentul de Marketing si Comunicare.
- Sa contribuie la administrarea platformei de intranet, pagina de Retail, in colaborare cu departamentul de
Marketing si IT.
- Monitorizarea si raportarea constanta a rezultatelor obtinute din campanile online de achizitie potentiali
clienti
- Suport la nevoie echipei de Telemarketing din call center privind managementul leadurilor in aplicatia de
management a campaniilor prin telefon (Monitoring Tool)
- Zilnic sa monitorizeze performanta sucursalelor Retail si a fortei mobile de vanzari privind gradul de
contactare a clientilor potentiali, precum si acuratetea completarii informatiilor din Monitoring Tool. Sa optimizeze constant alocarea clientilor potentiali in functie de performanta si implicarea sucursalelor si a fortei mobile de vanzari.


CERINTE

- Studii universitare in economie, marketing sau comunicare
- 2 ani experienta in proiecte inter-departamentale, cu interactiuni constante cu forta interna de vanzare
- Abilitati excelente de comunicare (scrisa si verbala), de prezentare, persuasiune si organizare
- Abilitatea de a se integra si de a lucra eficient intr-o echipa, dar si individual
- O buna stapanire a limbii engleze si abilitati de scriere atat in romana, cat si in engleza privind activitatea diviziei Retail pentru achizitie de clienti potentiali.
- Cunostinte solide in relatii publice si tehnici de comunicare
- Puternic spirit analitic
- Bune abilitati de operare a programelor informatice, in special Microsoft Office


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.

UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.