Ofiter Regional Mentenanta Cladiri

BCR REAL ESTATE MANAGEMENT S.R.L

01-06-2011 | EXPIRA LA 01-06-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Urmareste planurile de mentenanta preventive si corective pentru incintele si imobilele gestionate utilizand si coordonand servicii contractate si furnizori angajati
• Tine evidenta continua a activelor si asigura legatura cu Departamentul de Contabilitate si cu Echipa de Inventariere a clientului
• Contribuie la selectarea ofertelor furnizorilor
• Controleaza si propune masuri pentru respectarea clauzelor contractuale, precum si a altor documente
• Asigura conformitatea deplina a cerintelor de operare, in caz de incendiu si in protectia si sanatatea in munca, fata de regulamentul in vigoare
• Responsabil pentru obtinerea tuturor autorizatiilor legate de cladiri pentru ca operatiunile sa se desfasoare in mod adecvat (RSVTI, etc.)
• Mentine o buna comunicare cu chiriasii pentru a facilita rezolvarea tuturor necesitatilor si cerintelor de ocupare a spatiilor
• Furnizeaza rapoarte periodice si ad hoc
• Gestioneaza reclamatiile privind asigurarea
• Monitorizeaza si urmareste cheltuielile din bugetele aprobate astfel incat sa se minimalizeze costurile. Este responsabil de urmarirea zilnica a bugetelor.
• Contribuie la pregatirea de estimari anuale si de rapoarte, la cerere
• Pregateste bugete si planifica timpul in scopul facilitarii aprobarii noilor propuneri de proiecte de reparatii
• Gestioneaza relatia si activitatile cu contabilitatea si furnizorii cheie
• Imbunatateste productivitatea in mod continuu prin dezvoltarea de noi metode de cooperare cu societatile din Grup
• Intretine la zi baza de date electronica in privinta operatiunilor legate de cladiri


CERINTE

• Minim 5 ani experienta anterioara in domeniul managementului cladirilor si al echipamentelor
• Studii superioare tehnice
• Experienta in lucrul cu parteneri interni si externi
• Cunoasterea regulilor locale si a procedurilor autoritatilor de control al cladirilor
• Cunoasterea furnizorilor/contractorilor locali si a regulamentelor de bune practici a acestora
• Cunostinte si expertiza cuprinzatoare referitor la sistemele cladirilor
• Bune cunostinte de lucru privind sanatatea si securitatea muncii in cadrul mediului construit
• Bune cunostinte de management al furnizorilor
• Abilitati excelente de coordonare si executare a proiectelor complexe
• Capacitate de organizare, planificare si prioritizare
• Abilitati de negociere
• Excelente abilitati de comunicare
• Bune cunostinte de limba engleza
• Gandire inovatoare si orientare catre rezultat
• Responsabilitate
• Constientzarea costurilor
• Orientare catre client


DESCRIEREA FIRMEI

BCR Real Estate Management SRL