Contabil cu atributii de OFFICE MANAGER

CG&GC Software Solutions

11-05-2010 | EXPIRA LA 17-05-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

=> Managementul Documentelor si Registratura: organizarea si intocmirea arhivei electronice, inregistrarea documentelor de intrare si de iesire, precum si a celor interne firmei, coordonarea fluxului de documente (lucrul cu o aplicatie de Document Management);
=> Activitati administrative (timesheet-uri, organizare interviuri, organizare delegatii, intalniri, workshopuri, deconturi, etc.)
=> Gestiunea activitatii economico-financiare a firmei (intr-o aplicatie de tip ERP);
=> Intocmirea de rapoarte financiare saptamanale/lunare/trimestriale/semestriale/anuale;
=> mentinerea relatiilor cu clientii si furnizirii, urmarirea platilor si a incasarilor, a facturilor;
=>Mentinerea relatiei cu banca si trezoreria: completare si depunere OP-uri, ridicare extrase, interogare sold, etc.;
=> Mentinerea relatiei cu Administratia Finantelor Publice: intocmire si depunere declaratii lunare/semestriale, depunere dosar pentru emitere certificate / alt tip de documente necesare firmei, etc.;


CERINTE

studii superioare economice;
cunostinte in domeniul contabilitatii
cunostinte de baza in domeniul juridic;
experienta de lucru cu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
bune abilitati de comunicare, capacitatea de a acorda prioritate;
atitudine proactiva si profesionala;
deschidere si adaptabilitate;
abilitati organizatorice;
carnet de conducere categoria B (optional).

Abilitati si deprinderi, insusiri fizice si psihice minime necesare:

excelente abilitati de comunicare empatica si asertiva cu clientii si colegii;
gandire matura, capacitate de analiza si sinteza;
capacitatea de a intelege nevoile clientului;
personalitate deschisa, adaptabilitate si relationare profesionala atat cu clientii potentiali, cat si cu echipa din care face parte, dar si cu celelalte departamente;
abilitatea de a aplica cu strictete procedurile firmei;
abilitati de a stabili si pastra pe termen lung relatii cu oamenii;
abilitati de analiza si planificare;
deprinderi transferabile:
acordare si transmitere de informatii;
culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
pregatire de materiale si rapoarte;
deprinderea de a lucra in echipa;


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru profesional
Posibilitati de evolutie profesionala
Acces la tehnologie de ultima generatie
Colectiv tanar
Bonusuri de performanta echipa


DESCRIEREA FIRMEI

CG&GC Software Solutions inseamna un efort continuu de sustinere a clientilor nostri in fixarea avantajului competitiv. Serviciile noastre de consultanta si implementare sunt orientate catre asigurarea unui management integrat performant.