Office Manager

Adecco Romania

11-10-2007 | EXPIRA LA 10-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Desfasurarea de activitati specifice de administrare birou;
• Supervizarea modului in care se face implementarea si aplicarea procedurilor de administrare birou;
• Elaborarea documentelor interne;
• Realizarea de rapoarte cu privire la activitatea biroului;
• Alte activitati cu referire la administrare si proceduri interne;


CERINTE

- Studiile superioare constituie avantaj;
- Experienta minim doi ani.
- Limba engleza nivel avansat;
- Abilitati operare PC (Word, Excel) nivel avansat;

Abilitati de comunicare si relationare, initiativa, spirit organizatoric.
Corectitudine, seriozitate, obiectivitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.


DESCRIEREA FIRMEI

Avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectie si recrutare, gestiune de personal temporar sau permanent, calcul salarial si testare.
Adecco in Romania este la momentul actual lider de piata, cu birouri deschise in 9 orase, si reusind in 2005, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 2.500 de noi locuri de munca. Pentru a intra in baza de date a celui mai mare furnizor de servicii de HR din Romania, va rugam sa accesati site-ul www.adecco.ro si sa va depuneti CV-ul la noi.


Adecco Romania selecteaza in vederea angajarii pentru clientul sau, grup de investitie multinational ce activeaza in domeniul dezvoltarii de proiecte imobiliare - ansambluri rezidentiale in zonele adiacente Bucurestiului.