Office Manager

S.C. AMAKRON S.R.L

23-11-2017 | EXPIRA LA 23-12-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutam pentru partenerul nostru din Bucuresti, companie foarte cunoscuta in Industria Fashion, Office Manager:

• Inregistrarea facturilor;
• Mentinerea legaturii cu clientii;
• Administrarea apelurilor telefonice, e-mailurilor sau mesajelor ;
• Administrarea corespondentei;
• Comandarea produselor de birotica;
• Asigurarea protocolului;


CERINTE

• Studii medii/ superioare;
• Cunostinte de operare PC;
• Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
• Persoana optimista, atenta la detalii ;
• Abilitati foarte bune de comunicare;
• Cunostinte de limba engleza la nivel mediu/avansat;


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial motivant
• Posibilitati de dezvoltare


DESCRIEREA FIRMEI

AMAKRON - Head Hunting/ Executive Search

Suntem:
• o echipa de OAMENI inimosi si ambitiosi, tintim sus si ne dezvoltam continuu
• prezenti, hiperactivi si perfectionisti
• dedicati in a conecta companiile partenere cu profestionistii din diverse domenii de activitate
• mediatorii procesului de imbunatatire a vietii profesionale a candidatilor nostri

Suntem AMAKRON!

Puteti aplica aici, dar ne gasiti si pe site-ul nostru www.amakron.com unde va puteti inregistra CV-ul in baza de date sau ne puteti contacta la telefon: 0268.420.820. Prin inregistrarea cv-ului sunteti de acord ca Amakron sa prelucreze datele cu caracter personal declarate. Toate informatiile furnizate sunt confidentiale.