OFFICE MANAGER

ABC Human Capital

20-09-2017 | EXPIRA LA 20-10-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Specializare si practicarea activitatii de Inspector Resurse Umane (sub conducerea unei
persoame specializate deja in acest departament : intocmirea documentelor privind incheierea,
modificarea, incetarea contractelor individuale de munca , fisa postului, organigrama, elaborare
si eliberare diverse adeverinte pentru salariati, redactare decizii, adeverinte, evidenta CO, CM,
CFS, invoiri, recuperari.
-Interfata cu furnizorii de servicii, negocierea contractelor cu acestia, evidenta contractelor cu
clientii si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare perioada expirare a contractelor si
reinoirea acestora conform termenilor contractuali)
- Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou, inclusiv partea logistica si de aprovizionare, relatia cu firmele de service;
- Evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii
bancare, servicii curatenie, deplasari); realizarea de raportarea periodica a acestor cheltuiel;
- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
- Organizarea participarii firmei la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri)
- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si oricare alte autoritati de stat;
- Coordonarea activitatii de recrutare si selectie personal;
- Organizarea si sustinerea impreuna cu Managerul General a interviurilor de angajare;
-Activitati de front-office :inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei, redactarea
documentelor si rapoartelor solicitate,clasarea documentelor si evidentierea acestora, organizarea
agendei General Managerului, asigurarea corespondentei si preluarea si distributia apelurilor
telefonice si mesajelor, contacte telefonice, redactarea si tiparirea tuturor documentelor interne
si externe ale firmei atat in limba romana cat si engleza, organizarea calatoriilor de afaceri-rezervari,
- programare activitatii intregului birou, responsabila de relatiile cu terti;


CERINTE

- studii medii/superioare
- experienta in posturi administrative
- cunostinte (MS Office)
- cunostinte de contabilitate primara
- cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare;
- Cunostinte operare REVISAL constituie avantaj
Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail iuliana.apopei@abchumancapital.ro.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/