OFFICE MANAGER

Donau Garten

30-09-2013 | EXPIRA LA 30-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Analiza ofertelor primite, selectarea furnizorilor de servicii, negocierea contractelor cu furnizorii, evidenta contractelor cu clientii si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare perioada expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali)
- Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou.
- Evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie, deplasari, etc); realizarea de raportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli
- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol
- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat
- Licitatii: verificarea solicitarilor si anunturilor de licitatii; contactarea unitatilor organizatoare, intocmirea ofertei, depunerea sau transmiterea ofertei la sediul unitatii contractante, participarea la sedinta de deschidere a ofertelor.
- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei
- Redactarea contractelor, documentelor si rapoartelor solicitate
- Clasarea documentelor si evidentierea acestora
- Organizarea agendei General Managerului
- Asigurarea corespondentei cu firma mama si sucursale
- Preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor
- Mentinerea relatiei cu firma de contabilitate
- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.
- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.), in limba romana cat si in limba engleza; relatia cu firmele de curierat in vederea expedierii corespondentei
- Organizarea calatoriilor de afaceri: rezervari


CERINTE

Experienta minim 6 luni.
Cunostinte legislative cel putin minime.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitatea noastra este bazata pe realizarea lucrarilor de constructii.