Job expirat
Raspunde la telefon in mod politicos si filtreaza mesajele;
Tine legatura si rezolva problemele legate de firmele furnizoare de servicii;
Sorteaza si indosariaza corespondenta (e-mail, fax, etc);
Utilizeaza bine echipamentele din birou;
Redacteaza si traduce documente Engleza/Romana cind este cazul;
Pregateste deplasarile de afaceri cand este necesar (rezervari bilete avion, hotel, etc);
Activitati specifice de contabilitate primara;
Minima experienta intr-o pozitie similara sau fara experienta;
Foarte bune abilitati lingvistice: Engleza/Romana;
Foarte bune cunostinte de PC;
Persoana foarte organizata, serioasa si responsabila;
Placuta si amabila, cu o atitudine pozitiva;
Dorinta de a invata si a se dezvolta.
Conditii de munca foarte bune, salariu competitiv, posibilitati de promovare.
PERSPECTIVE Group este o companie de recrutare, executive search si consultanta HR.
Pentru clientul nostru, firma cunoscuta care comercializeaza echipamente de incalzire si componente electrice si automatizare pentru sectorul industrial, cautam o persoana serioasa si organizata.