Office Assistant

QLT

13-10-2015 | EXPIRA LA 12-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Compania angajatoare activeaza in domeniul amenajarilor interioare, ofera solutii si servicii complete de inalta calitate in special pentru spatii comerciale si cladiri de birouri si nu numai. Compania are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL.

Responsabilitati:
Activitati administrative si suport oferit managerului companiei;
Activitati de contabilitate primara si legate de zona de HR;
Suport in derularea proiectelor (identificare oferte avanajoase de cazare in afara tarii, legatura cu diversi furnizori din tara si din afara tarii, ofera solutii pentru bunul mers al proiectelor etc );
Completare diverselor documente (contracte, foi parcurs etc);
Suport in activitatea de inventariere;
Diverse rapoarte cu privire la activitatile derulate.


CERINTE

Studii superioare;
Experienta pe o pozitie similara de minim 1-2 ani;
Cunostinte de limba engleza- nivel avansat;
Abilitati avansate de operare PC ;
Excelente abilitati de comunicare si relationare;
Persoana organizata si orientata spre indeplinirea obiectivelor;
Memorie excelenta si initiativa.


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant;
Mediu de lucru profesionist, traininguri in cadrul companiei.

Detalii: www.qlt.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta.

Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.