office administrator

AER TECH SERVICE SRL

17-09-2012 | EXPIRA LA 19-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- organizeaza si inregistreaza toate documentele care intra si ies din firma
- comunica cu toate departamentele
- clasifica, prelucreaza si indosariaza rapoartele, comenzile si notele
- are in vedere pregatirea documentatiei solicitate ptr. licitatii, cu exceptia celei tehnice
- urmareste inregistrarile in bazele de date si le tine la zi
- are in grija documentele de casa


CERINTE

- persoana organizata, ordonata, bun comunicator si cu abilitati de lucru cu clientii
- cunostinte de MsOffice (Word, Excel, Outlook)
- cunostinte minime de contabilitate primara reprezinta un bonus
- cunostinte de lb. engleza la nivel de conversatie basic
- cunostinte in domeniul aerului conditionat reprezinta un bonus
- organizare parte logistica in caz de import cand e cazul


BENEFICII OFERITE

- 50% decontare abonament transport
- tel. mobil


DESCRIEREA FIRMEI

Companie cu capital 100% romanesc privat, cu activitate in domeniul serviciilor - proiectare, vanzare, instalare si punere in functiune, service si interventii in garantie si in postgarantie pentru sisteme de climatizare, ventilatie, frig si incalzire.