Mobile Data Services Engineer

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

02-03-2015 | EXPIRA LA 01-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Participa la proiectarea si implementarea serviciilor specifice SDP (Service Delivery Platform)

Responsabilităţi:
• Colectează și analizează cerințele, determină și definește cerințele tehnice și specificațiile funcționale pentru a se asigura că specificațiile clientului sunt îndeplinite;
• Oferă asistență clienților interni cu privire la definirea specificațiilor pentru servicii și sisteme;
• Lucrează la fazele de design și implementare ale proiectelor (evaluare, design use-case, selecția vendor-ului, design-ul soluției, definirea criteriilor de test, definirea KPI-urilor) și este responsabil de furnizarea soluțiilor tehnice din aria de responsabilitate;
• Elaborează și menține documentația specifică proiectului/serviciului din aria de responsabilitate pentru a asigura transferul de informație în cadrul echipei;
• Lucrează cu terți pentru a implementa cerințele tehnice pentru servicii sau sisteme și pentru a integra componentele în sistemele deja existente;
• Are rol de intermediar între terți și companie pentru a procura, dezvolta și/sau integra componentele în sistemele existente și de a asigura faptul că implementările sunt în conformitate cu standardele și principiile companiei;
• Pregătește ordine de lucru specifice pentru echipele operaționale pentru a implementa servicii noi sau pentru am modifica configurații ale sistemelor deja existente;
• Este responsabil de implementarea ordinelor de lucru pentru asigurarea respectării indicatorilor de performanță definiți sistemelor și/sau serviciilor;
• Este responsabil de definirea planului de testare pentru a asigura corecta implementare a cerințelor serviciului și/sau sistemului;
• Garantează tranziția serviciilor și/sau sistemelor implementate către echipele de suport operational pentru a asigura disponibilitatea suportul cuvenit într-o maniera eficientă;
• Monitorizează constant serviciile și KPI-urile sistemelor, oferă support și recomandări pentru upgrade-uri sau optimizări în aria de responsabilitate, pentru a asigura respectarea specificațiilor clientului;
• Evaluează noi tehnologii si produse pentru a determina fezabilitatea și dezirabilitatea incorporării capabilitățiilor în ecosistemele existente;
• Facilitează accesul la cunoștiințele tehnice/ bunele practici/ standarde și proceduri în cadrul echipei pentru a îmbunătății calitatea lucrului echipei.


CERINTE

Cerinţele postului:

Studii:
• Studii superioare in domeniul tehnic – inginer (telecomunicatii, electronica, automatica, calculatoare si tehnologia informatiei);
• Diploma de master a unei institutii de invatamant superior cu profil tehnic;

Experienţa în muncă:
• Minim 2 ani de experienta in retele de telecomunicatii;
• Experienta in protocoale de semnalizare ( SS7, Diameter, Radius, etc) reprezinta un avantaj;
• Experienta in limbaje de programare (C++, Java, etc) reprezinta un avantaj;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Service oriented architecture – mediu;
• Web Services – mediu;
• Service Orchestration – mediu;
• Service BUS – mediu;
• Scalability planning – mediu;
• High Availability planning – mediu;
• Cunostinte de baza: scalability planning, high availability planning, TCP/IP, LDAP, SQL, scripting
• Cunoasterea avansata a limbii engleze;
• Adaptabilitate si rezistenta la stress;
• Atentie la detalii;
• Abilitatea de a lucra in echipa;
• Orientare catre client;
• Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa)

Doar candidatii eligibili vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.