Mediaplanner

ProTV

25-09-2007 | EXPIRA LA 25-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Realizarea de mediaplan-uri punctuale pentru programe/campanii speciale.
Realizarea de rapoarte de audienta in functie de necesitatile departamentului Mediaplan de promovare pentru fiecare program in parte (in functie de demograficele existente deja si de cele pe care programul ar trebui sa le atraga; calcularea indicatorilor de performanta pentru target-uri si pentru intreaga populatie)


CERINTE

- Absolvent sau student in ultimul an (Marketing, Matematica, Cibernetica, statistica si informatica economica)
- Cunostinte foarte bune de utilizare a computerului
- Cunostintele de cercetare de piata, cercetare sociologica - constituie avantaj
- Obisnuinta de lucru cu cifrele si cu analize statistice
- Experienta in domeniu - constituie un avantaj
- Limba engleza - nivel avansat
- Sociabilitate, rezistenta la stress, flexibilitate, simtul umorului


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

ProTV activeaza pe piata romaneasca din 1 decembrie 1995. Este postul TV care a revolutionat termenul de televiziune privata in Romania si care a dat startul pentru o serie de produse puternice pe piata media romaneasca: Acasa, ProCinema, ProTV International, ProFM, InfoPro