Marketing Communications Coordinator

UPC Romania S.A.

19-11-2015 | EXPIRA LA 19-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Creeaza impreuna cu Managerul de Comunicare strategia de comunicare regionalizata pentru atingerea obiectivele setate;
• Coordoneaza agentiile si colaboreaza cu departamentele (product, sales, procurement, logistica, customer service etc) pentru a se asigura de executia strategiei stabilite;
• Identifica ariile cu potential de crestere si creeaza impreuna cu Managerul de Comunicare planul de activitati care sa sustina cresterea indicatorilor de imagine precum si a celor de business, in linie cu strategia aprobat;
• Dezvolta materiale si actiuni (materiale de semnalizare si POS, executii ATL sau BTL regionale) care conecteaza clientii cu brandul, in linie cu planul de activitati si cu nevoile identificate ale clientilor;
• Colaboreaza cu departamentul Comercial pentru:

o a se asigura de eficienta materialelor POS si alinierea lor cu planul de activitate;

o a identifica oportunitatile de comunicare pe baza feedback-ului din piata.
• Este responsabil de bugetul alocat pentru activitatile setate in linie cu strategia stabilita si cu bugetul anual alocat – distribuie bugetul pe fiecare activitate, monitorizeaza in permanenta estimarile de costuri, negociaza cu furnizorii pentru a obtine cele mai bune costuri si maximizarea investitiilor;
• Se deplaseaza periodic in tara la locatii pentru a fi la curent cu piata, cu profilul si nevoile clientilor locali precum si cu oportunitatile de acolo; actioneaza rapid in sensul valorificarii acestor oportunitati;
• Dezvolta si livreaza prezentari si rapoarte cu scop intern si extern despre proiectele de comunicare comerciala a UPC.


CERINTE

• Studii superioare;
• Experienta anterioara de minim 5 ani intr-o pozitie similara, preferabil in sectorul telecom;
• Limba engleza la nivel avansat;
• Abilitati excelente- operare PC;
• Cunostinta conceptelor de marketing aplicabile postului (notiuni de comunicare ATL, copywriting, media, merchandising, branding, direct marketing, on-line, sales promotion, etc.); cunostinte despre productia materialelor- tiparituri si elemente de semnalistica;
• Cunoasterea procedurilor de contractare, abilitati de negociere;
• Permis de conducere;
• Buna Organizare, Planificare si Time Management;
• Orientare catre client;
• Agilitate organizationala;
• Integritate si incredere;
• Disponibilitate pentru lucrul pe teren.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.