MANAGER VANZARI

Romax Consulting

28-09-2008 | EXPIRA LA 04-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Reprezinta firma in relatiile protocolare si de negociere cu furnizorii, clientii si alte organisme si organizatii cu impact real sau potential asupra rezultatelor firmei.
- Raspunde de imaginea firmei pe piata.
- Asigura managementul firmei.
- Identificarea oprtunitatilor de afaceri
- Coordonarea tuturor departamentelor din compania din care
face parte.
- Participa la negocieri cu banci, antreprenori etc.

Raspunde de :

- Calitatea relatiei cu furnizorii si clientii;
- Folosirea eficienta a resurselor firmei;
- Respectarea obligatiilor firmei fata de furnizori, clienti, organele financiare si organisme guvernamentale
- Asigurarea drepturilor banesti ale personalului angajat al firmei conform clauzelor contractuale si legislatiei muncii;
- Indeplinirea la termen si in conformitate cu dispozitiile legale a obligatiilor fata de banci, furnizori si clienti
- Calitatea climatului organizational
- Calitatea managementului firmei
- Ccorectitudinea datelor raportate
- Coordonarea eficienta a personalului din subordine
- Utilarea corespunzatoare a subordonatilor cu echipamentele si consumabilele necesare
- Calitatea pregatirii profesionale a angajatilor din subordine
- Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate
- Crearea unui flux operational in cadrul fiecarui departament in parte

- Decide asupra noilor directii de dezvoltare.
- Stabileste planurile de vanzari si profit.
- Aproba bugetele necesare si efectueaza corectiile impuse.Semneaza documentele de angajare, colaborare si incetare a relatiilor de munca.
- Semneaza deciziile de modificare a functiei/salariului pentru angajatii firmei.
- Semneaza organigrama si nomenclatorul de functii al firmei.
- Semneaza contractele cu furnizorii, clientii si partenerii strategici
- Aproba procedurile de interes general al firmei
- Semneaza referate de investitii, state de plata si rapoarte financiare ale firmei
solicita rapoarte de activitate si ia masurile necesare in vederea cresterii eficienteiactivitatii firmei.
- Stabileste prioritatea executarii sarcinilor pentru personalul din subordine
- Aproba recompense/penalizari, prelungirea/incetarea activitatii dupa perioada de proba a angajatilor


CERINTE

Cerinte:
- Studii superioare tehnice
- Experienta min 3 ani in vanzari
- Experienta relevanta in pozitii similare
- Cunostinte limba engleza – nivel avansat - obligatoriu
- Cunostinte operare PC (MS Office)
- Carnet conducere ctg.B

Abilitati:
- Comunicare si prezentare informatii tehnice
- Capacitate de organizare, analiza si decizie
- Initiativa si orientare pe rezultate
- Capabilitate de invatare rapida si adaptare
- Capacitate de lucru sub stress si in program prelungit


CANDIDATUL IDEAL:
Inteligenta de nivel superior, echilibru emotional, capacitate de a evalua si a lua decizii, capacitate de a lucra cu oamenii, usurinta, claritate si coerenta in exprimare, punctualitate, aptitudine generala de invatare, aptitudine de calcul, abilitati de mediere si negociere, creativitate, responsabilitate.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de success intr-o companie multinationala in plina dezvoltare
- Mediu de lucru stimulativ
Numai persoanele selectate vor fi contactate in vederea participarii la interviu
romax_c@rdslink.ro; ioana.voicu@romaxconsulting.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Activitati de consultanta pentru afaceri si management

Clientul nostru este o importanta companie multinationala productie si comercializare ambalaje alimentare in sistem folie propilena, a carei strategie de dezvoltare si expansiune in tara noastra este stimulata de integrarea Romaniei in Uniunea Europeana incepand cu 2007.