Job expirat
Asigură disponibilitatea serviciilor oferite
Atinge ţintele de buget şi KPI (de ex. contribuţia la profit, cifra de afaceri, costuri, etc.)
Dezvoltă noi arii ale pieţei
Optimizează procesele interne
Planifică şi direcţionează proiectele
Asigură atingerea ţintelor comerciale, tehnice, de sănătate şi siguranţă în procesele externe şi interne, în conformitate cu reglementările în vigoare
Asigură efectuarea unor operaţiuni precise şi profitabile pentru a răspunde cerinţelor clienţilor
Organizează workshopuri la sediul clienţilor şi securizează procesele
Controlează costurile
Acordă consultanţă pe loc sau la telefon clienţilor în orice probleme de service
Aduce noi clienţi pentru service şi piese de schimb (inclusiv oferă condiţii)
Negociază preţurile
Administrează plângerile clienţilor
Optimizează relaţiile cu clienţii
Dezvoltă strategia şi identifică vânzările potenţiale
Planifică şi execută operaţiunile clienţilor
Suport pentru departamentul de vânzări
Asigură transmiterea unor informaţii corecte şi relevante către departamentul de vânzări
Planificarea resurselor umane şi recrutare
- Planificare de resurse umane (consultare cu MD);
- Recrutarea şi selectarea de personal (consultare cu MD);
- Asigură prezentarea noilor salariaţi;
Conducerea, dezvoltarea şi ajutarea angajaţilor
- Stabilirea remuneraţiilor (consultare cu MD, Consiliul de lucrări etc.);
- Stabilirea ţintelor;
- Recompensarea performanţelor şi dezvoltarea salariaţilor, dialogul cu salariaţii, motivarea şi training-ul acestora etc;
- Acţiuni disciplinare (de ex. mustrare);
Administrare generală
- Controlează şi direcţionează toate operaţiunile;
- Controlează stocurile, inventarul etc.;
Controlează eficienţa administraţiei service-ului
Atribuţii delegate de către superiorii ierarhici
Optimizeaza relatiile departamentului service cu celelalte departamente.
Foarte buna înţelegere a activitatii companiei
Foarte buna înţelegere a relatiilor comerciale
Cunoaştere foarte bună a portofoliului de produse şi servicii
Cunoaştere bună a pieţii (furnizori şi competitori)
Excelente abilităţi manageriale
Excelenta orientare către client;
Calităţi deosebite de lider
Aptutidini foarte bune de organizare şi delegare
Abilităţi foarte bune de gândire strategică şi conceptuală
Asertivitate
Comunicare foarte bună cu persoanele cu care trebuie să relaţioneze
Management foarte bun al achiziţiilor şi al furnizorilor
Organizat, eficient şi foloseşte eficient timpul
Aptitudini evidente de gestionare a întâlnirilor
Aptitudini de moderator
Capacitate bună de a efectua prezentări orale şi scrise
Atitudine şi personalitate de lider
Bun negociator
Bun diplomat
Capacitate de comunicare foarte bună
Capacitate de rezolvare a conflictelor
Capacitate de a motiva oamenii
Rezistenţă bună la stres
Cunoştinţe solide de IT (MS-Office, SAP, Lotus Notes, Internet)
Gândire din perspectivă inter-regională
Disponibilitate de a călători
Cunoştinţe solide ale dreptului muncii
Cunoştinţe solide ale reglementărilor legale şi tehnice
Permis de conducere (categoria B)
Companie multinationala de renume.
Mediu de lucru tanar, profesionist.
Deplasari periodice in tara si strainatate.
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/